niedziela, 2 listopada 2014

Co dalej?

Hej wszystkim może zanim powiem, o czym jest ten post to najpierw obejrzycie, (jeśli macie ochotę) mój nowy filmik na podstawie tego opowiadania.



A więc mam złą wiadomość... Nie wiem czy będę kontynuowała tego, bloga. Nie zrozumcie mnie źle, bo kocham tego bloga; kocham go pisać, kocham wymyślać ciąg dalszy i kocham czytać wasze komentarze, ALE. No właśnie, ALE nie mam pojęcia jak go kontynuować; nie mam pojęcie, co ma się dalej dziać z bohaterami i ogólnie z tym opowiadaniem. Uważam, że to jest mój najlepszy i najciekawszy blog, ale nie mogę znieść myśli, że nic nie mogę wymyślić a wy cały czas cierpliwie czekacie na nowy rozdział.

Jeszcze nie podjęłam decyzji, co do zawieszenia, ale wiem, że go dokończę. Kiedyś. Wiem, że pewnie jest to bezsensu, że to piszę, ale może znajdzie się tu ktoś, kto mi doradzi i pomoże podjąć decyzję albo przynajmniej zmotywuje.


Odezwę się jeszcze jak już podejmę decyzję. Mam nadzieję, że jakoś zrozumiecie. Do usłyszenia i przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Może spróbowała byś poprowadzić wątek w kierunku odnalezienia btata głównej bohaterki? A Nathan by jej w tym pomógł. Nie wiem co ci mogę jeszcze doradzić:( Tylko proszę nie kończ tego opowadania. Ono jest ŚWIETNE!!!!
    Mam nadzieje że wena ci wróci i wymyslisz ciąg dalszy.
    Do nexta. Kiedyś tam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Natiś.... Powinnaś kontynuować wątek z jej bratem... Możesz też zrobić aby ona podczas tych poszukiwań pokazała mu co to miłość... Proszę cię nie kończ tego opowiadania... Wszystkie tylko nie to proszę...

    Mam nadzieję do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam filmik *_* nie możesz skończyć tego bloga

      Usuń
  3. Nie! Proszę nie zostawiaj tego bloga! Jest świetny! Zawsze możesz rozwinąć wątek miłości glownych bohaterów albo brata Tess. Możliwości jest wiele trzeba tylko pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, przeczytałam dzisiaj całe twoje opowiadanie i poświęciłam na nie trochę czasu i muszę przyznać że jest Genialne! :) Czegoś takiego jeszcze nie czytałam, decyzja należy do ciebie co zrobisz, ja mogę cię zapewnić, że jeśli zdecydujesz się pisać dalej to ff to będę je czytała z wielką przyjemnością =D

    OdpowiedzUsuń