środa, 19 listopada 2014

Podjęłam decyzję

Na początek chciałam podziękować osobą, którzy skomentowali pod ostatnim postem i starali się mi jakoś doradzić. Cieszę się, że tylu osobą zależy na tym opowiadaniu. A więc... Długo się zastanawiałam, ale w końcu podjęłam decyzję. Postanowiłam kontynuować opowiadanie. Jednak nie obiecuję, że rozdziały będą dodawane regularnie, ponieważ za bardzo nie mam czasu. 

Myślę, że moim największym problemem jest to, że za dużo myślę o opinii innych; czasami nie wystawiam nowego rozdziału, ponieważ myślę, że jest za krótki albo, że jest nudny. Od teraz nie będę się tym przejmowała i rozdziały będą czasami krótkie a czasami długie, czasami będzie dużo się działo a czasami będą nudne. Oczywiście zależy mi na waszej opinii, ale czas na to, aby przestać przejmować się wszystkim.


Rozdział pojawi się w piątek, ale od razu mówię, że do długich i pełnych akcji nie należy, ale i tak mam nadzieję, że chociaż trochę wam się spodoba, bo siedziałam nad nim kilka tygodni. 

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze kochana że postanowiłaś go jednak pisać... Nie ważne czy krótki czy długi ważne że jest :D ja zawsze narzekam na długość rozdziałów dlatego że uwielbiam czytać i być w tym lepszym świecie :D

    Pamiętaj że nie zadowolisz wszystkich ważne żeby się rozdziały tobie podobały a wszystko będzie dobrze... No to ja wyczekuje rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaa! Dziękuję! Ale się cieszę! Co z tego, że długi czy krótki, nudny czy ciekawy? Dla mnie ważne by był. Każdemu nie dogodzisz więc staraj się byś ty była zadowolona. Z niecierpliwością oczekuję piątku.
    Postaram się komentować każdy rozdział :)
    Życzę duuuuuuuuuużooo weny <3

    OdpowiedzUsuń